29/05/2025
Рішення сесії Любешівськї селищної ради від 29.03.2022 № 24/4 «Регламент роботи ЦНАП»
ЛЮБЕШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
восьме скликання
РІШЕННЯ
29 березня 2022 року № 24/4
Про затвердження «Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг» Любешівської селищної ради
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про перелік документів дозвільного характеру», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», з метою втілення новаторського організаційного принципу, забезпечення максимально сприятливих умов для швидкого вирішення проблем громади міста та бізнесу, надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень, враховуючи рішення спільного засідання постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва та комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища та благоустрою, селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент відділу «Центр надання адміністративних послуг» Любешівської селищної ради (додається).
2. Організацію виконання цього рішення покласти на відділ «Центр надання адміністративних послуг» Любешівської селищної ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з гуманітарних питань.
Селищний голова Олег КУХ
Ніна Дишко
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Любешівської селищної ради
29.03.2022 № 24/4
РЕГЛАМЕНТ
роботи відділу Центру надання адміністративних послуг Любешівської селищної ради
1. Загальні положення
1.1. Регламент роботи відділу Центр надання адміністративних послуг Любешівської селищної ради (надалі – Регламент, ЦНАП – відповідно) регулює організаційно-процедурні засади діяльності відділу «Центр надання адміністративних послуг Любешівської селищної ради, структурних підрозділів Любешівської селищної ради, окремих структурних підрозділів Камінь-Каширської державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади – суб’єктів надання адміністративних послуг.
1.2. Регламент є нормативним актом, розробленим на основі чинного законодавства України з врахуванням регламенту роботи виконавчого комітету та структурних підрозділів Любешівської селищної ради та визначає механізм взаємодії працівників департаменту ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг та суб’єктів звернень з питань реалізації законів України «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про перелік документів дозвільного характеру» та інших нормативних актів України, здійснення правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності ЦНАП.
1.3. Затвердження Регламенту, скасування та внесення змін у цей документ здійснюється за рішенням сесії Любешівської селищної ради.
1.4. У випадку прийняття законодавчих актів, що призводять до виникнення розходжень окремих положень Регламенту з чинним законодавством, на засіданні сесії селищної ради ухвалюється рішення про внесення відповідних змін та доповнень до Регламенту.
1.5. Дотримання Регламенту є обов’язковим для працівників та учасників ЦНАП, суб’єктів надання адміністративних послуг.
1.6. Прийом заяв суб’єктів звернень щодо надання адміністративних послуг, відповідно до затвердженого реєстру, якщо такі послуги за законом надаються через ЦНАП, та видача суб’єктам звернень оформлених результатів надання адміністративних послуг здійснюється виключно через ЦНАП.
2. Визначення термінів
2.1. Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.
2.2. Вхідний пакет документів – комплект документів, сформований відповідно до чинного законодавства, що подає суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги.
2.3. Вихідний пакет документів – результат адміністративної послуги, документ або комплект документів, оформлений і сформований відповідно до чинного законодавства, що видається суб’єкту звернення.
2.4. Суб’єкт звернення – фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративної послуги.
2.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративну послугу.
2.6. Інформаційна картка адміністративної послуги – містить основну інформацію для суб’єкта звернення щодо надання адміністративної послуги, розробляється для кожної адміністративної послуги суб’єктом надання відповідної адміністративної послуги, затверджується керівником контрольний примірник, розповсюджується – інформаційний.
2.7. Технологічна картка адміністративної послуги – містить інформацію про порядок надання адміністративної послуги суб’єктом надання такої послуги через центр надання адміністративних послуг, розробляється для кожної адміністративної послуги суб’єктом надання відповідної адміністративної послуги, затверджується керівником.
2.8. Реєстр адміністративних послуг – єдина інформаційна база даних про адміністративні послуги, що надаються відповідно до затвердженого реєстру та закону, суб’єктами надання адміністративних послуг через ЦНАП.
2.9. Адміністратор, державний реєстратор ЦНАП – посадова особа, яка організовує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
2.10. Учасники ЦНАП – представники структурних підрозділів селищної ради, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, комунальних підприємств, установ, організацій та фондів, які здійснюють надання адміністративних послуг через ЦНАП.
3. Інформаційна і технологічна картка адміністративних послуг
3.1. Основна інформація для суб’єкта звернення щодо надання адміністративних послуг описується у відповідних інформаційних картках, які оприлюднюються, а порядок надання адміністративних послуг – у відповідних технологічних картках.
3.2. Інформаційні і технологічні картки, зміни до них, розробляються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», а також інших нормативно-правових актів, які регламентують надання адміністративних послуг, погоджуються їх керівництвом та затверджуються заступником міського голови (відповідно до повноважень), уповноваженим з питань якості.
3.3. У разі внесення змін до законодавства щодо надання певної адміністративної послуги суб’єкт надання відповідної адміністративної послуги у строк до 3 робочих днів інформує про це керівника відділу ЦНАП, готує відповідні зміни до інформаційних та/або технологічних карток згідно з вимогами законодавства та цього Регламенту, та подає на затвердження.
3.4. Керівник відділу ЦНАП може вносити суб’єкту надання адміністративних послуг подання щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток.
4. Інформаційне забезпечення, інформаційне консультування
та регулювання черги
4.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у ЦНАП вживаються заходи для інформаційного забезпечення, інформаційного консультування суб’єктів звернень та запобігання виникненню черг, а у випадку їх виникнення – для регулювання черги. Керування чергою забезпечується системою електронного керування чергою через інформаційний термінал.
4.2. Інформаційне забезпечення з питань діяльності ЦНАП, процедур надання адміністративних послуг, графіків особистого прийому, порядку та умов обслуговування у ЦНАП здійснюється за допомогою інформації на офіційному сайті селищної ради, або на сайті ЦНАПу.
4.3. У ЦНАП розміщується та є загальнодоступною така інформація:
- структура та графік прийому суб’єктів звернень у ЦНАП;
- реєстр адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП;
- інформаційні картки адміністративних послуг;
- формуляри (бланки) заяв та зразки їх заповнення;
- адреса ЦНАП, транспортне сполучення;
- номери телефонів ЦНАП;
- адреса веб-сайту ЦНАП, факс, електронна пошта ЦНАП;
- інструкція з користування інформаційними терміналами та електронною системою керування чергою;
- положення про відділ ЦНАП та Регламент роботи ЦНАП;
- банківські реквізити для оплати платних адміністративних послуг, інформація з QR кодами для оплати;
- інша інформація за рішенням начальника відділу ЦНАП.
Перелічена інформація розміщується у зручному та доступному для суб’єктів звернень місці у зоні очікування.
4.4. Інформаційні картки та формуляри (бланки) заяв, необхідні для отримання адміністративних послуг, знаходяться в адміністраторів та учасників ЦНАП.
4.5.Відділ ЦНАП забезпечує роботу адміністраторів, державних реєстраторів та учасників ЦНАП.
4.6. Відділ ЦНАП забезпечує створення належних умов для отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг в електронному вигляді.
4.7. Працівники та учасники ЦНАП під час здійснення своїх повноважень мають бути забезпечені ідентифікаторами встановленого зразка.
4.8. Відповідальний черговий (консультант) відділу ЦНАП:
- здійснює інформаційне консультування (в т. ч. у телефонному режимі – тел. 0336221271) або переадресовує дзвінки адміністраторам, державний реєстратор чи учасникам ЦНАП;
- надає за усним клопотанням суб’єкта звернення інформацію щодо діяльності ЦНАП та реєстру адміністративних послуг;
- допомагає суб’єктам звернень у користуванні системою електронного регулювання черги;
- забезпечує наявність у достатній кількості інформаційних карток та формулярів (бланків) заяв та зразків їх заповнення, необхідних для отримання адміністративних послуг;
- надає іншу допомогу, необхідну суб’єктам звернень перед прийомом в адміністратора.
4.9. Суб’єкти звернень, які мають намір одержати адміністративну послугу у ЦНАП, реєструються за допомогою терміналу в електронній системі керування чергою, отримують талон, у якому зазначено: найменування ЦНАП, дата та час реєстрації, порядковий номер у системі (відповідний номер в черзі), тематика звернення, кількість людей в черзі та кількість адміністраторів, які надають дану послугу.
4.10. ЦНАП може використовувати також інші інструменти керування чергою, гарантуючи дотримання принципу рівноправності суб’єктів звернень.
5. Прийняття заяв та інших документів у ЦНАП
5.1. Надання фахових консультацій щодо конкретних адміністративних послуг, прийняття від суб’єктів звернень заяв та інших документів (надалі – вхідний пакет документів) та видача результатів адміністративних послуг (надалі – вихідних пакетів документів), здійснюють адміністратори та державні реєстратори ЦНАП.
Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до законів України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» і «Про перелік документів дозвільного характеру».
Прийняття від громадян звернень (заяв, скарг та пропозицій) здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
5.2. Вхідний пакет документів у ЦНАП може бути подано особисто суб’єктом звернення або його довіреною особою, надіслано поштою (рекомендованим листом з описом вкладення), у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
5.3. Якщо вхідний пакет документів подається довіреною особою суб’єкта звернення, до нього додаються документи, які підтверджують особу представника та засвідчують його повноваження (довіреність або інший документ, що посвідчує відносини представництва). Інформація про довірену особу фіксується у матеріалах справи.
5.4. Прийняття вхідних пакетів документів здійснюється адміністратором та державним реєстратором ЦНАП відповідно до інформаційних карток.
5.5. Адміністратор, державний реєстратор ЦНАП, на підставі документа, що посвідчує особу, приймає заповнений, або заповнює формуляр (бланк) заяви, перевіряє відповідність поданого пакету документів інформаційній картці адміністративної послуги, посвідчує належним чином копії, здійснює необхідні записи та вносить дані до електронної системи і посвідчує цифровим підписом.
5.6. Заява, що подається для отримання адміністративної послуги, в окремих випадках місить дозвіл суб’єкта звернення на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.
5.7. У разі надання адміністративної послуги, що підлягає оплаті, адміністратор, державний реєстратор ЦНАП повідомляє суб’єкту звернення про розмір плати відповідно до чинного законодавства та надає банківські реквізити для оплати послуги.
5.8. Адміністратор, державний реєстратор ЦНАП складає опис прийняття вхідного пакету документів у двох примірниках. У описі зазначається: дата подання вхідного пакету документів, реєстраційний номер послуги, перелік документів, що додаються до неї, прізвище адміністратора ЦНАП, який прийняв документи, очікуваний термін вирішення справи, спосіб інформування про готовність послуги, а також графік роботи та контактний телефон ЦНАП.
5.9. Адміністратор, державний реєстратор ЦНАП під час отримання вхідного пакету документів повідомляє суб’єкта звернення про SMS-повідомлення про готовність результату послуги.
5.10. Адміністратор, державний реєстратор ЦНАП здійснює реєстрацію вхідного пакету документів шляхом внесення даних до електронного реєстру, сканує необхідні документи. Після внесення даних до електронного реєстру, адміністративній послузі, справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація.
5.11. Адміністратор, державний реєстратор ЦНАП видає суб’єкту звернення (на вимогу) примірник опису прийняття вхідного пакету документів з персональним підписом адміністратора із зазначенням дати прийому.
5.12. Якщо вхідний пакет документів було отримано засобами поштового зв'язку, адміністратор, державний реєстратор ЦНАП здійснює реєстрацію відповідно до п. 5.10.
5.13. Якщо під час прийняття вхідного пакету документів адміністратор, державний реєстратор ЦНАП виявив факт відсутності одного чи кількох документів, необхідних для отримання адміністративної послуги (передбаченого законом та відповідною інформаційною карткою адміністративної послуги), та/або очевидної помилковості, неточності чи неповноти відомостей, адміністратор, державний реєстратор за вибором суб’єкта звернення або реєструє вхідний пакет документів з недоліками, або повертає документи суб’єкту звернення без реєстрації для усунення недоліків (якщо вони не можуть бути виправлені негайно).
5.14. При реєстрації вхідного пакету документів з недоліками суб’єкту звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та ймовірність негативного рішення у випадку їх не усунення або несвоєчасного усунення. Якщо суб’єкт звернення надсилає вхідний пакет документів поштовим зв’язком, про виявлені недоліки суб’єкт звернення інформується у відповідному результаті послуги із зазначенням, які саме документи відсутні, а за можливості, також інформується засобами телекомунікаційного зв’язку.
5.15. Всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через ЦНАП, із фіксацією цих дій у електронній картці послуги та описах прийняття та передачі справи. При цьому суб’єкту звернення (на вимогу) видається доповнений опис вхідного пакету документів (на заміну). Внесення додаткових документів та/або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (довіреної особи).
5.16. У випадку не усунення суб’єктом звернення недоліків вхідного пакету документів у строк, передбачений законодавством для надання адміністративної послуги, рішення у справі приймається на основі наявних документів відповідно до закону.
5.17. Після реєстрації вхідного пакету документів адміністратор ЦНАП формує справу у паперовому та електронному вигляді, скріплює електронним цифровим підписом та оперативно направляє суб’єкту надання адміністративних послуг, до компетенції якого належить прийняття рішення у справі.
5.18. Під час прийому суб’єктів звернень адміністратором, державним реєстратором та учасником ЦНАП ведеться відео-спостереження та звукозапис розмови.
6. Надання послуги «Мобільна валіза»
6.1.Відділ ЦНАП організовує надання адміністративних послуг зі спеціальним кейсом «Мобільна валіза» за місцем проживання суб’єкта звернення віднесеним до осіб які підпадають під дію Порядку надання адміністративних послуг на пересувному віддаленому робочому місці адміністратора Центру надання адміністративних послуг Любешівської селищної ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс».
6.2. Відділ бухгалтерського обліку, звітності, контролю та господарського забезпечення селищної ради забезпечує відділ ЦНАП службовим автомобілем для виїзду працівників до місця проживання суб’єкта звернення.
6.3. Для отримання послуги «Мобільна валіза» необхідно попередньо направити звернення до відділу ЦНАП Любешівської селищної ради за допомогою телефонного зв’язку (0336221271), письмового звернення або надіслати електронним зверненням на cnap_otg44201@ukr.net.
6.4. Відділ ЦНАП здійснює розгляд попередніх звернень у триденний термін та забезпечує надання послуги «мобільна валіза» з 09.00 до 17.00 крім суботи, неділі та державних вихідних днів.
7.Особливості діяльності територіального підрозділу відділу ЦНАП, що працює на віддаленому робочому місці
7.1 Рішення про утворення та розміщення територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора приймається Любешівською селищною радою та з урахуванням потреб суб’єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.
Територіальний підрозділ, віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.
Віддалене робоче місце адміністратора може бути пересувним, що передбачає наявність відповідного комплекту технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.
7.2. У приміщенні територіального підрозділу, приміщенні, де розміщене віддалене робоче місце адміністратора, забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг, з дотриманням вимог чинного законодавства.
7.3. Територіальний підрозділ, приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовуються місцями для очікування суб’єктами звернень.
8. Особливості діяльності адміністратора центру, що працює на віддаленому робочому місці, утворених в Любешівській селищній раді
8.1 Адміністратор центру, що працює на віддаленому робочому місці, може обслуговувати населення одного або декількох старостинських округів.
8.2. За рішенням Любешівської селищної ради, окремі функції адміністратора, пов’язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або наданням адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.
9. Опрацювання справи (вхідного пакету документів)
9.1. Опрацювання вхідних пакетів документів та надання адміністративних послуг здійснюється державними реєстраторами, суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до технологічних карток.
9.2. Адміністратор ЦНАП зобов'язаний організовувати передачу вхідного пакету документів до суб’єкта надання адміністративної послуги у міру їх надходження, але не рідше одного разу в день.
9.3. Передача справ у паперовій формі суб’єктам надання адміністративних послуг здійснюється спеціально визначеною особою або адміністратором ЦНАП через відповідального працівника суб’єкта надання адміністративних послуг.
9.4. У день звернення (або протягом наступного робочого дня) справа у паперовому вигляді направляється суб’єкту надання адміністративних послуг, до компетенції якого належить прийняття рішення у справі, разом з описом передачі справи, де зазначається дата, прізвище та підпис представника, який отримав справу.
9.5. Отримавши справу, суб’єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний внести запис про її отримання (підпис, прізвище та дату отримання).
9.6. Суб’єкт надання адміністративної послуги, за потреби, отримує документи або інформацію, що перебувають у володінні державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління. Таке отримання здійснюється за умови наявності в матеріалах справи згоди (дозволу) суб’єкта звернення на збирання, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги.
9.7. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний розглянути справу та прийняти рішення у терміни, визначені законом та зафіксовані у інформаційній та технологічній картках адміністративної послуги.
9.8. У разі, якщо адміністративна послуга потребує декількох дій (етапів) для її вирішення та/або включає послідовне або паралельне опрацювання справи двома і більше суб’єктами надання адміністративних послуг, адміністратор забезпечує проходження цих дій (етапів) у встановленому порядку відповідно до технологічної картки адміністративної послуги, без участі суб’єкта звернення – шляхом міжвідомчої взаємодії (у тому числі, за можливості, із застосуванням електронного документообігу). Для цього матеріали справи чи їх копії у паперовій та/або електронній формі одночасно передаються та/або надсилаються усім залученим виконавцям. Зведення матеріалів справи здійснюється виконавцем, що ухвалює (або готує) остаточний результат послуги.
9.9. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний своєчасно інформувати ЦНАП про перешкоди у дотриманні термінів розгляду справи та прийняття рішення, а також інші проблеми, що виникають при наданні послуги. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний надавати інформацію на усний або письмовий запит (в т.ч. електронною поштою) адміністратора щодо ходу розгляду справи. У разі виявлення факту (фактів) порушення щодо розгляду справи (вимог щодо термінів надання адміністративної послуги тощо) адміністратор зобов’язаний невідкладно інформувати про це директора департаменту ЦНАП.
9.10. У разі, якщо в ході надання послуги виявлено підстави для прийняття негативного (незадовільного) для суб’єкта звернення рішення, суб’єкт надання адміністративної послуги повинен врахувати, чи може отримання від суб’єкта звернення додаткових пояснень, інформації, документів позитивно вплинути на зміст цього рішення, та, відповідно, забезпечити право суб’єкта звернення на участь у процесі розгляду справи та прийняття рішення. Будь-яке додаткове отримання пояснень, інформації, документів від суб’єкта звернення здійснюється лише через адміністраторів ЦНАП.
9.11. Державний реєстратор приймає документи, перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів, підстав для відмови у державній реєстрації, проводить реєстраційні дії, веде Єдиний державний реєстр, веде реєстраційні справи та здійснює інші повноваження передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
10. Передача результатів надання адміністративних послуг
(вихідного пакету документів) суб’єкту звернення
10.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний не пізніше наступного робочого дня з моменту вирішення справи сформувати вихідний пакет документів та передати його адміністратору ЦНАП.
10.2. Адміністратор ЦНАП у день надходження результату адміністративної послуги здійснює реєстрацію вихідного пакету документів шляхом внесення відповідних відміток у електронну картку послуги та закриття справи.
10.3. Адміністратор ЦНАП не пізніше наступного робочого дня після отримання вихідного пакету документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє суб’єкту звернення про готовність результату послуги SMS-повідомленням на зазначений номер телефону.
10.4. Результат надання адміністративної послуги видається суб’єкту звернення особисто (його довіреній особі) – при пред’явленні документа, який посвідчує особу (документа, який підтверджує повноваження довіреної особи).
10.5. У разі не звернення суб’єкта звернення за результатом послуги у ЦНАП протягом двох місяців результат адміністративної послуги передається на архівне зберігання до справи суб’єкту надання адміністративної послуги з описом передачі результату послуги.
10.6. У випадках, якщо адміністративна послуга, яку хоче отримати суб’єкт звернення, може надаватися невідкладно, опрацювання та вирішення справи здійснюється у ЦНАП адміністратором, державним реєстратором ЦНАП згідно з технологічною карткою. При цьому реєструється звернення, створюється та заповнюється електронна картка послуги, результат адміністративної справи, невідкладно формується вихідний пакет документів та видається суб’єкту звернення.
10.7. Факт отримання результату надання адміністративної послуги підтверджується підписом суб’єкта звернення (при особистому отриманні) в описі видачі результату послуги.
10.8. Контроль за проходженням справи та дотриманням термінів її вирішення покладається на адміністратора та начальника відділу ЦНАП.
10.9. Відповідальність за своєчасне та належне надання адміністративної послуги несуть суб’єкти надання адміністративної послуги, та в межах своїх повноважень – адміністратор, державний реєстратор та учасники ЦНАП.
10.10. Відмова у наданні адміністративної послуги оформляється суб’єктом надання адміністративної послуги письмово із зазначенням причини відмови з посиланням на норми чинного законодавства.
10.11. Відмова у наданні адміністративної послуги вважається результатом та долучається до адміністративної справи, про що робиться відповідна відмітка в електронній картці послуги.
10.12. У разі усунення суб’єктом звернення причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, суб’єкт звернення має право повторно подати вхідний пакет документів, необхідних для надання адміністративної послуги, у порядку, передбаченому цим Регламентом.
10.13. При повторному розгляді документів не допускається відмова у наданні адміністративної послуги з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні суб’єкту звернення (за винятком не усунення чи усунення не в повній мірі суб’єктом звернення причин, що стали підставою для попередньої відмови).
10.14. У ЦНАП зберігається інформація про кожну надану адміністративну послугу/справу у електронній формі, відскановані документи: заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги та інші необхідні документи. Всі оригінали матеріалів справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги протягом визначеного чинним законодавством терміну.
11. Терміни надання адміністративної послуги
11.1. Термін надання адміністративної послуги зазначається в Інформаційній картці та не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб’єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги, якщо інше не визначено законом.
11.2. У разі надання адміністративної послуги суб’єктом надання адміністративних послуг на засадах колегіальності, рішення про надання адміністративної послуги або про відмову в її наданні приймається у термін, визначений у п.8.1., а в разі неможливості прийняття зазначеного рішення – на першому засіданні колегіального органу після закінчення цього терміну.
11.3. Адміністративна послуга вважається наданою з моменту інформування суб’єкта звернення SMS – повідомленням, або телефонним дзвінком.
12. Здійснення моніторингу за наданням адміністративних послуг
12.1. Систематичний збір та обробка інформації щодо розгляду справ, дотримання термінів розгляду суб’єктами надання адміністративних послуг (надалі – моніторинг) здійснюється начальником відділу ЦНАП.
12.2. Основними завдання моніторингу є:
- контроль всіх дій адміністраторів, державних реєстраторів та учасників ЦНАП, пов'язаних з прийомом вхідних пакетів документів та видачею вихідних пакетів документів;
- документальна фіксація дати реєстрації вхідних пакетів документів і видачі вихідних пакетів документів;
- вдосконалення процедури видачі вихідного пакету документів;
- супровід та загальна координація дій, пов'язаних з наданням адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;
- інформування начальника відділу ЦНАП, селищного голови, його заступників, керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг, що допускаються суб’єктами надання адміністративних послуг.
12.3. Моніторинг здійснюється шляхом аналізу дій, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за власною ініціативою, на усний або письмовий запит керівництва ЦНАП.
12.4. У разі встановлення факту порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг (термінів розгляду, процедури розгляду, розміру плати тощо) адміністратор, державний реєстратор ЦНАП інформує про це начальника відділу ЦНАП.
12.5. Інформування селищного голови, заступників селищного голови про факти порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг здійснюється у письмовому вигляді за підписом керівника відділу ЦНАП.
13. Оскарження результатів надання адміністративних послуг
13.1. Суб’єкт звернення має право подати скаргу щодо отриманого результату надання адміністративної послуги до суб’єкта надання адміністративної послуги або до вищого органу відносно суб’єкта надання адміністративної послуги, що розглядав справу (у разі, якщо такий вищий орган існує).
13.2. Скаргу може бути подано протягом тридцяти календарних днів з моменту доведення результату надання адміністративної послуги до відома суб’єкта звернення.
13.3. Скарга, яка подається до відділу ЦНАП, підлягає реєстрації у встановленому порядку. Не пізніше наступного дня з моменту реєстрації скарга разом із матеріалами, що додаються до неї, передається (надсилається) суб’єкту розгляду скарги.
13.4. Суб’єкт розгляду скарги зобов’язаний розглянути й вирішити скаргу відповідно до вимог чинного законодавства України та забезпечити передання рішення у ЦНАП для доведення до відома скаржника.
14. Оскарження дій або бездіяльності адміністратора, державного реєстратора чи учасника ЦНАП
14.1. У відділі ЦНАП здійснюється обов’язкове ведення книги скарг та пропозицій, доступ до якої надається кожному суб’єкту звернення.
14.2. Будь-яка особа має право подати скаргу на дії чи бездіяльність адміністратора, державного реєстратора чи учасника ЦНАП, якщо вважає, що ними порушено її права, свободи чи законні інтереси.
14.3. Скаргу може бути подано протягом семи робочих днів з моменту вчинення дій чи бездіяльності. Скарга, подана з порушенням термінів, залишається без розгляду.
14.4. Суб'єктом розгляду скарги на дії чи бездіяльність адміністратора, державного реєстратора ЦНАП є начальник відділу ЦНАП, або особа, яка його заміщає. Скарги на дії чи бездіяльність учасника ЦНАП розглядається керівництвом відповідних органів.
14.5. Суб'єктом розгляду скарги на дії чи бездіяльність начальника відділу ЦНАП є селищний голова або заступник селищного голови (за розподілом повноважень).
14.6. Скарга на дії чи бездіяльність адміністратора, державного реєстратора чи учасника ЦНАП подається начальнику відділу ЦНАП, який зобов'язаний невідкладно зареєструвати відповідно до чинного законодавства. Скарга на дії чи бездіяльність учасника ЦНАП не пізніше наступного дня з моменту реєстрації разом із матеріалами, що додаються до неї, передається (надсилається) керівництву відповідних органів.
14.7. Начальник відділу ЦНАП розглядає скаргу у терміни, встановлені Законом України «Про звернення громадян».
14.8. Керівництво учасника ЦНАП зобов’язане розглянути й вирішити скаргу відповідно до вимог чинного законодавства України та забезпечити передачу прийнятого рішення у ЦНАП для доведення його до відома суб’єкту звернення.
14.9. начальник відділу ЦНАП, в межах своїх повноважень, порушує питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких було допущено порушення.
14.10. Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, працівників департаменту ЦНАП можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законом.
Секретар ради Юрій БОСНЮК
Ніна Дишко 21271